Czy obsługa posprzedażowa firmy jest ważna dla klienta?

My uważamy, że jest najważniejsza. To, że jako inwestor zdecydowałeś się na nasz produkt, a jako instalator go poleciłeś i zamontowałeś to dopiero pierwszy krok. Teraz pora abyś zawsze, kiedy zajdzie taka potrzeba, mógł na nas liczyć i czuć pełną opiekę z naszej strony. Dlatego – dla Waszego jeszcze większego komfortu, oszczędności czasu i poczucia, że jesteśmy z Wami – oddajemy w Wasze ręce pierwszy w Polsce, tak rozbudowany System Obsługi Posprzedażowej – VENTIA I Wsparcie. Zobacz poniżej co to znaczy w praktyce.

Co to jest VENTIA I Wsparcie?

Innowacyjny system obsługi inwestora i instalatora – 100% on-line

Pełna informacja na każdym etapie użytkowania rekuperatora – od montażu do okresu pogwarancyjnego

Nowy wymiar komunikacji z inwestorem i instalatorem – szybko, komfortowo, skutecznie

Dostęp na wielu platformach

Jakie produkty są objęte systemem VENTIA I Wsparcie?

Firma VENTIA to generalny dystrybutor w Polsce znanych i cenionych na całym świecie rekuperatorów i central wentylacyjnych KOMFOVENT serii DOMEKT, VERSO, KLASIK oraz w wersji ze zintegrowaną pompą ciepła – RHP. Markami jakie mamy na wyłączność są również HAVACO (szeroka oferta wentylatorów, nagrzewnic, kształtek, galanterii wentylacyjnej, tłumików oraz akcesoriów montażowych do wentylacji i klimatyzacji) oraz AlpicAir - klimatyzatory serii RAC, CAC, MUTLI oraz agregaty do central wentylacyjnych i systemy VRF.

Rekuperatory
i centrale wentylacyjne
KOMFOVENT

Asortyment wentylacyjny
HAVACO

Klimatyzacja
AlpicAir

Co zyskujesz dzięki VENTIA I Wsparcie?

Poprzez nasze produkty łączymy ze sobą instalatorów HVAC z inwestorami dla których liczy się najwyższa jakość, bezawaryjność oraz maksymalnie profesjonalna, komfortowa i szybka obsługa na każdym etapie inwestycji i użytkowania naszych urządzeń.

INSTALATOR

Wszystkie zamontowane przez Ciebie rekuperatory i centrale wentylacyjne KOMFOVENT, klimatyzatory AlpicAir i urządzenia HAVACO w jednym miejscu.

Pełna, przejrzyście pokazana historia zamontowanych przez Ciebie urządzeń dostępna od ręki.

Szybkie i wygodne zgłoszenie awarii urządzenia u Twojego klienta.

Dostęp z każdego urządzenia.

INWESTOR

Wszystkie informacje o Twoim urządzeniu w jednym miejscu.

Przedłużenie gwarancji nawet do 36 miesięcy na rekuperatory DOMEKT.

Oferty specjalne i promocje na filtry powietrza do rekuperatorów.

Elektroniczna książka gwarancyjna z protokołami uruchomienia, przeglądu zerowego, małego przeglądu oraz dużego przeglądu.

Dostęp z każdego urządzenia.

Pełne wsparcie w razie jakichkolwiek problemów z Twoim rekuperatorem.

Ikona z oknem przeglądarki

Szybko, wygodnie i bezstresowo zgłaszasz potrzebę zdalnego wsparcia on-line oraz serwisu urządzenia.

Ikona z oknem przeglądarki

W przypadku zdalnego wsparcia, umawiasz się na konkretny dzień i konkretną godzinę o której nasz doradca się z Tobą skontaktuje.

Ikona z oknem przeglądarki

Jesteś na bieżąco cały czas. Korzystasz z pełnej, automatycznej komunikacji o statusie zgłoszenia.

Jak zdobyć dostęp do VENTIA I Wsparcie?

Krok 1 (opcjonalny):

Połącz się z chmurą producenta KOMFOVENT.
Nie wiesz jak to zrobić? Pobierz szczegółową instrukcję:

Krok 2:

Wejdź na www.wsparcie.ventia.pli postępuj zgodnie z poniższym diagramem.

Ikona z oknem przeglądarki

Zarejestruj centralę wentylacyjną lub inny produkt oraz dopilnuj, aby Twój instalator też to zrobił (TAK - ważne, abyście zrobili to niezależnie).

>>
Ikona robotnikiem

Dopilnuj instalatora, aby uzupełnił protokół uruchomienia oraz wykonał przegląd zerowy. Jest to niezbędne do skorzystania z przedłużonej gwarancji.

>>
Ikona robotnikiem

Twoja przedłużona do 36 miesięcy gwarancja oraz pełne wsparcie on-line zostaje uruchomione.

>>
Ikona robotnikiem

Co 6 miesięcy musisz wykonać tzw. mały przegląd, aby utrzymać gwarancję. Możesz zrobić go sam. Nie martw się, że zapomnisz – dostaniesz powiadomienie z Systemu.

Chcesz wiedzieć więcej? Nasi Kierownicy Regionalni VENTIA czekają na Twoje pytania.